.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی سه شنبه

مردم شهرهاي مرزي ايران و عراق به بي احترامي هائي كه توسط صادر كنندگان ايراني به قرآن كريم صورت گرفته خشمگين هستند. براساس گزارش ها استفاده از اوراق قرآن كريم به عنوان لفافه جعبه و پوشش كاغذي سيب زميني صادر شده از ايران به عراق تاثير بسيار سوئي در ميان مردم اين مناطق داشته است .
به گونه اي كه در شهرهايي چون ; پنجوين و تعدادي از اهالي روستاهاي مرزي و مردم سليمانيه عراق و شهرهاي اطراف آن مردم از مسئولان محلي خواسته اند تا روابط تجاري خود با بازرگانان ايراني را قطع كرده و آنان را تنبيه كنند.

سايت اصولگراي جهان از بي توجهي مقامات فرهنگي و اجتماعي كشور به رعايت مسائل ارزشي در اعزام يك هيات از جوانان ايراني به لبنان خبر داد. براساس اين گزارش در هيات ايراني كه رياست آنرا مهرداد بذرپاش به عهده داشت وضعيت حجاب اكثريت اعضاي هيات ايراني به حدي نامطلوب و ناهنجار بوده كه بارها جوانان حزب الله لبناني اعلام مي كنند درصورت عدم تذكر آنان اقدام به امر به معروف و نهي از منكر جوانان ايراني خواهند كرد. از سوي ديگر عدم شركت در نماز جماعت و حتي نماز نخواندن برخي از اعضاي ايراني نيز از جمله نكاتي بوده كه گلايه شديد ميزبانان لبناني را در پي داشته است . همچنين اطلاعات رسيده به اين خبرنگار حكايت از آن دارد كه در انتخاب اين هيات جوان هيچ نوع ملاك و معيار خاصي در نظر گرفته نشده و اگر اصرار و پيگيري برخي مراكز انقلابي نبود اين سفر از داشتن تنها عضو خانم چادري نيز محروم مي شد و افرادي با وضعيت بسيار بد حجاب به عنوان نمايندگان فرهنگي جوانان ايران به لبنان اعزام مي شدند. نكته ديگر اينكه برخي از مسافران اعزامي از ايران براي دادوستد و فعاليت هاي اقتصادي به اين سفر برده شده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.